Kolding Udlejerforening

Kolding Udlejerforening er medlem af Danske Udlejere, der blev stiftet i Århus i 1899. Danske Udlejer har i dag 27 medlemsforeninger primært med udlejere som medlemmer.

Kolding Udlejerforening ønsker at yde medlemmerne hjælp og vejledning omkring lejeforhold. Hvis du ønsker at blive medlem af Kolding Udlejerforening koster det 1.000,- kr. pr. år.

Der er +200 medlemmer i foreningen, og alle med interesse i boligudlejning kan være medlem. Medlemmerne tæller blandt andet erhvervsmæglere, udlejere med ét enkelt lejemål samt professionelle udlejere med flere hundrede lejemål.

Du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere, inden du melder dig ind.

Som medlem får du pr. år:

• Juridisk rådgivning og spørgsmål kan stilles til advokat Claus Eland - for kontaktinfo KLIK HER.
  •  Adgang til juridisk rådgivning hos Danske Udlejere
  • Adgang til mindst 2 kurser lokalt (inklusiv forplejning)
  • Adgang til adskillige formularer på www.danskeudlejere.dk
  • Billig husforsikring med retshjælpsdækning