Kommende kurser:

Alle kurser foregår om onsdagen og er inkl. spisning med start kl. 18.00. Indtil videre vil alle kurser blive afholdt i Kolding Åpark 1, 6000 Kolding. Fremkommer der ændringer, vil dette blive oplyst herinde eller på kursusindbydelserne.

Onsdag den 20. marts 2019 kl. 18.00-21.00
Generalforsamling, efterfulgt af fagligt kursus. Indkaldelse til GF er sendt ud.

Onsdag den 1. maj 2019 kl. 18.00-21.00
Gruppearbejde blandt de tilmeldte om emnerne: Lejeniveau, § 10 og § 11, Huslejenævnet, forbrugsregnskaber, modernisering og markedsføring.

Onsdag den 2. oktober 2019 kl. 18.00-21.00
Erik Aagaard Poulsen fortæller om erfaringerne med den nye lejelov, med udgangspunkt i en gennemgang af lejekontrakten A9.

Onsdag den 13. november 2019 kl. 18.00-21.00
Årets sidste kursus. Kurset drejer sig denne gang om finansiering og køb af udlejningsejendomme. Vi får besøg af Dan Vedsted fra Nykredit, Kim Lange Hansen fra KLH Erhverv samt Charlotte Szocska fra Szocska Advokataktieselskab, der alle sammen vil hjælpe os med at blive klogere på finansiering af udlejningsejendomme, vurderinger, renter, lånemarkedet, lejeretten og mere.

Har du ønsker eller ideer til andre kurser, er du altid velkommen til at kontakte formand Charlotte Szocska på cs@szocska.dk eller de resterende bestyrelsesmedlemmer (se info: Bestyrelsen), som herefter vil vende det med de andre i Kolding Udlejerforenings bestyrelse.